Veckans träning.


Måndag: Circuit
Tisdag: Circuit, yoga
Onsdag: Circuit
Torsdag: Circuit, yoga
Fredag: Circuit
Lördag: Joggning, yoga
Söndag: Circuit

Kommentar: Fokuserat på korta intensiva circuits denna vecka(exprimenterade med olika), nu pratar vi allt från 11-35 min. Mitt huvudmål är gå ner i vikt och tona kroppen och då är circuit en super duper träningsform. Jobba snuskhårt med både styrka och kondition under kort tid är bra grejor för just det målet jag har och något som passar bra för en person som jag som blir jätte uttråkad skitsnabbt. Detta var också en uppvärmningsvecka, blev bara joggning 1 gång då mina smalben har gjort lite ont och huvudvärk har bråkat med mig. Men jag är super nöjd med veckan jag har hittar massa nya tränings videos jag är kär i och blir jätte inspirerad av, köpt nikes yoga matta och hopprep och jag är kär i båda (samt snygga träningskläder).

Nästa vecka kommer jag inte träna under 30 min på mina circuits för dem circuits som var under det, ja de var jobbiga men jag känner mentalt för mig är 30 min det minsta jag vill träna men kan absolut säga de gör sitt om man inte har tid att göra längre. Nästa vecka är mitt mål att göra yoga varje dag dock för som jag sagt förut jag behöver stretcha ut kroppen ordentligt varje dag för är så stel, sen mentalt är det avslappnade (även fast jag tycker thaiboxning är det som slappnar av mig mest). Och joggningen är målet varannan dag. Circuits 4-6 ggr beroende på hur min kropp känner av den kommande veckans minst 30 min circuits.

Kommentarer

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback