Mina mål med träningen.

Ja nu är det väl dags att berätta om mina mål. Jag kan börja med att jag slutade räkna kalorier förra veckan. Och idag slängde vi våg jäveln. Båda de här sakerna gör så jag blir stressad, får tillbaka gamla ätstörningsbeteenden och helt enkelt inte tycker det är särkilt kul.

*Så mitt stora mål konditionsmässigt som jag nämde i joggningsinlägget är kunna springa milen på 50 minuter eller mindre. Just nu jobbar jag på kunna springa 5 km på 20 min, så det är mitt första delmål.

*Andra är att bli jävligt tonad och ha skymten av ett sexpack (gå ner i vikt med andra ord, men använder mig inte av vågen numer, så vi går efter hur jag vill min kropp ska se ut) Har ej delmål med detta då det bara är en tidsfråga.

* Göra 20 km veckan joggning/löpnings träning

*Träna minst 300 min veckan samt mint 5 ggr, ultimat 6 ggr.

*Kunna göra chin up/pull ups

*Bänkpressa 60 kg

Det är mina mål jag har uppsatt nu. Bänkpressandet blir att arbeta mer på när jag har tillgång till gym igen, tills dess håller jag på med mina andra. Haha så jag har jätte många olika mål just nu som ni kanske ser, men det är bara kul! Så vad är era mål?

Kommentarer

bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback